نحوه کسب درآمد از هنر رزین: قسمت دوم

نحوه فروش دست سازه های رزینی: قسمت دوم

معرفی 14 بازار بکر برای فروش دست سازه رزینی:

به بخش دوم از کمک به کسب درآمد از دست سازه های رزینی خوش آمدید. لطفا برای فهم و درک بهتر موضوع مطالعه خود را از بخش نخست شروع کنید.

من احسان طاهری هستم و در سال 94 با رزینهای اپوکسی آشنا شدم و در این مدت منبع درآمدی به جز رزینهای اپوکسی نداشتم و در حال حاضر تصمیم دارم تا درباره فروش قطعات رزینی تولید محتوای عملی و کاربردی کنم. قلبا امیدوارم انرژی صرف شده منجر به فروش هرچه بیشتر اعضا و تاه واردین شود.

همانطور که میدانید اکثریت تولیدکنندگان رزین شوق مضاعفی در تولید و فروش تابلو، ساعت، ظروف رزینی و درنهایت زیورآلات را دارند. این درحالی است که پتانسیل تولید با رزینهای اپوکسی بسیار بیشتر از اینهاست و تقریبا هرچیزی را دربرمیگیرد. برای فروش راحت تر باید به دنبال موقعیت های بکر تر باشیم، به این منظور 14 مورد از بازارهای هدف هنر رزین را در زیر یادداشت میکنم:

1.غذافروشی ها

2.مدرسه ها و آموزشگاه ها

3.بنگاههای معاملات ملک و خودرو

4.لباس فروشی ها و بوتیک ها

5.موبایل فروشی ها

6.تعمیرگاههای خودرو

7.فروشگاههای لوازم لوکس خودرو

8.تالارهای عقد و عروسی و مجالس

9.پلاستیک فروشی ها

10.گل فروشی ها

11.کافه ها

12.گل فروشی ها

13.کتاب فروشی ها

14.دفاتر دکوراسیون داخلی

به اختصار 14 بازار نسبتا بکر را معرفی کردیم و زمان مناسبی است تا پیش خودتان بی اندیشید که کسب درآمد از این بازارها به چه شکلی میتواند باشد؟چه چیزهایی را میتوانیم به سادگی به آنها بفروشیم؟

نگاه صحیح تر اما این است که ببینیم چه مشکلی را میتوانیم برای آنها حل کنیم؟ کدام گره را میتوانیم از کارشان باز کنیم؟ به چه نحوی میتوانیم به بقا و کسب و کارشان کمک کنیم؟

در پاسخ به سوالات فوق تامل کنید و هر دو رویکرد را باهم مقایسه کنید. جواب معمای فروش و کسب درآمد در همین سوالات نهفته است.

در بخش بعدی راجع به پتانسیل هایی که در غذافروشی ها یعنی مورد اول وجود دارد بطور کامل صحبت خواهیم کرد.

باتشکر از همراهی شما احسان طاهری

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.