نحوه کسب درآمد از هنر رزین: قسمت اول

فروش دست سازه های رزینی: قسمت اول

مقدمه ای بر فروش آثار هنری و کاردستی های رزینی

مقوله فروش از گستردگی و پیچیدگی های بیار زیادی تشگیل شده است و همانطور که احتمالا میدانید مقالات و کتابها و اطلاعات زیادی در این حوزه وجود دارد که بخش قابل توجهی از آنها توسط اساتید بسیار بزرگی ارائه شده اند و فعالیت نسبتا عظیم در مورد علم فروش نشانگر اهمیت زیاد و همچنین وسعت آن است.

در این مجموعه 60 بخشی سعی داریم تا مبحث فروش دست سازه های رزینی را مورد بررسی قرار دهیم و سپس به سبکی بسیار ساده و قابل فهم مطالب بدست آمده را در اختیار شما عزیزان کنجکاو و هرمند قرار دهیم تا در راستای کمک به میزان و نوع فروش شما تاثیرات مثبتی بگذاریم. امید است که شما هنرمند عزیز که کسب درآمد از هنررزین برایتان حائز اهمیت است بتوانید صرفا با مطالعه همین مقالات کوتاه و مفید، به فروشی رضایت بخش دست یابید.

کسب درآمد از دست سازه های رزینی میتواند به طرق بسیار مختلفی حاصل شود که ما سعی داریم بخش بزرگی از آنها در مقالت خود بگنجانیم.

راه انتخابی بنده برای ارائه اطلاعات بصورتی است که ابتدا چند بازار نسبتا بکر را به شما معرفی کنم و سپس نحوه فروش محصول به هر یک از آنها را مورد بررسی دقی قرار دهم.

در این مقالات فرض بر این است که شما از توانایی های فنی لازم برخوردارید و به اصطلاح یک رزین کار هستید، اگر هنوز رزین کار نشدید هم این مطالب برایتان مفبد خواهد بود اما در این مقالات خبری از آموزش کار با رزین نیست.

البته توجه داشته باشید اگر صرفا یک کار رزینی را هم به خوبی انجام دهید یعنی پیش نیاز کافی برای کسب درآمد از این هنر جذاب را دارا خواهید بود.

ضمنا برای تکمیل دانش تولید خود میتوانید به آموزشگاه ما نیز سری بزنید.

بخش مقدمه به پایان رسید و باید بدانید که در بخش دوم به معرفی 14 بازار هدف نسبتا بکر خواهیم پرداخت.

باتشکر از شما احسان طاهری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.